för mycket tid att tänka på allt jag ser hos dig

nyss kommit in efter en lång dag i stallet som bestått av stalltjänst, hoppning, stalltjänst, stalltjänst och tillsist; stalltjänst. vääldigt roligt, tur att det är sista dagen imorgon. hoppningen gick inte ett dugg bra, ny häst för mig denhär gången igen som lade sig i handen och inte hade några tankar på att lyssna idag. hoppade en rätt lång bana i slutet också och förutom att felicity drog iväg så ja, helt okej.. (LILLEBROR BLI BRAAA!!)

fick ett erbjudande av cattlyn nyss att vi kunde mocka några boxar åt monika och få pengar för det - jjaaa tack, det behövs! laddar upp med lite mat nu och sedan går vi väl ut.

underbart väder idag, mer sånt så blir jag glad!

hahah, gillar att min hand ser helt oproportionerlig ut!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0