ett inlägg om typ..allt

yesyesyesyeees! internet is back!! (för er som inte vet - det slutade att fungera i torsdags och var fortfarande inte tillbaka förut idag när jag kom till gården igen, men nu, nuuuu!) tack gode gud. peppar, peppar, ta i trä och hoppas att det håller i sig.

jag har iallafall roat mig med att spela the sims under tiden utan internet, och som elvira sa; "ååh, det är så kul, men man vågar ju inte erkänna att man tycker det". så sant som det är sagt, haha!

nu ska jag hoppa in i duschen, börja på kommande veckas läxor och sedan får jag se om jag bakar något. väldigt sugen!

lite ointressanta bilder från dagarna som varit
new

italiensk pizza gjord på dinkelmjöl, jättebra då man bara orkar halva, hehe

hittade en katt på mitt rum idag..?

dagens middag




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0