don't listen to them, 'cause what do they know?

ligger i soffan med tarzan-soundtracket "you'll be in my heart" på, tjejerna donandes i köket och jag själv funderar på att poppa en omgång popcorn! känner mig lagom onyttig när ronja fått för sig att endast äta frukt och grönsaker i en vecka..hehe. jaja, man lever bara en gång. elvira är i extas efter att hennes mamma ringde o berättade att fölet kommit - en liten hingst!

läxhögen har blivit större än någonsing men ändå orkar jag inte ta tag i den ikväll..ångest typ. nått bra är att jag ridit två hästar idag så lite motion har jag allt fått. men som elvira sa; "om folk ser mig som fet o ful, då kan jag lika gärna smälla i mig allt gott och dö jättefet, för då spelar det ju ingen roll". lite kul tycker jag, haha.

slutbabblat, hörs imorgon!

dags imorgon igen, skönt! (bild från i vellinge)


Kommentarer
ANNAWA MISS U

EMILIA, VARFÖR ÄR DU INTE I SKOLAN?!?!?!???!

2010-05-25 @ 10:05:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0