det är du som väljer vägen, du som ger och tar

godmoorgon. somnade rätt sent inatt då jag hade en massa som skulle fixas, men jag hann, och det var huvudsaken. skrev klart ett arbete om ultraljud som ska redovisas idag. just nu sitter jag och funderar på var annawa har tagit vägen, antagligen kvar hemma. får se när hon dyker upp. klar med matte a-kursen så när vi sedan har matte kan jag gå hem och packa inför götet! göttans. efter det är det hälsopedagogikaktivitet som är slapp, sedan sticker vi in till malmö för s*e. ******. hihi - hemligt. tåget kommer fram strax innan halv 8 ikväll, hörs!

och just ja, jag kommer inte ha någon mobil över helgen. ni når mig på facebook eller hotmail!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0