stan med giirlsen!

Trevlig och mysig dag på stan!
Efter att ha tagit oss till Bellevue-hallen och haft aerobic, tennis och lunch drog vi till stan istället.
Gjorde en hemlig sak som ni får reda på om 2 veckor..spääännande och nervöst så jag dör! Sedan var det bara jag, Anna & Sara kvar för de andra drog, och Sandra stack efter vi tjockat oss lite på McDonalds.
Mysig dag i vilket fall som slutade med att bara Anna och jag var kvar, haha.

Skulle åkt till Ystad nu ikväll efter jag mellanlandat hemma och fixa mig, men det var inte lönt kom vi fram till så det får bli någon annan helg :) stannar hemma och tar det lugnt, imorgon blir det förhoppningsvis fest, funnyy.

Skönt väder idag så hade nya jackan, jättefräscht känns det! Älskar våren.
Ha en fortsatt fin fredag kväll!


Kommentarer
Anna

VARS ÄR GILLA KNAPPEN ?

2010-03-19 @ 19:49:43
emilia svarar

ska det finnas en sån meeed? tycker du ska vara nöjd efter krämen..mohah

2010-03-19 @ 21:17:30
URL: http://emiliaahman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0