säg hej till Träningsvärk, min nya bff.

Jag lever! Otroligt nog.

Hoppningen var idag för Fredrik Jönsson då Daniel inte är hemma, men iallafall, det började superdåligt och jag kände mig misslyckad. Allt var pannkaka i den lilla hästens hjärna, booommar & sockerbitar, tjeena.
Sedan när det väl skulle börjas med själva hoppningen gick det först rätt dåligt men blev bara bättre och bättre!
Från att knappt gå över några bommar till att hoppa vattenmatta, regnbågs-hinder och mur, kardullers.
Duktig pånni.
(Tyvärr är han som en guldfisk - likadan nästa träning alltså.)

Sitter här nu med världens träningsvärk, den kom i söndags efter att jag gått snabbt i högklackat i ca. 30min i sträck, sedan blev det bara värre. Men man ska ju inte klaga!

Klänningen från Nelly hade kommit när jag kom hem också. Liiite besviken då den var längre på något vänster och lite mycket "tyg" men jaja, det duger. Den var söt.

Nu ska jag ta mig en macka & kolla på Dating in the dark, ciaaoo!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0