please don't stop the rain

Stack hemifrån halv 11 imorse, kom hem nyss.
Man kan fråga sig vad jag gjort hela dagen!

Ridit, vilket inte gick så bra då lillebror kändes konstig i vä. varv i galoppen..får hoppas att det inte är något. Annars gick det helt okej över bommen som jag lagt ut.
De andra tjejerna hoppade lite, kommer bilder senare!

Kl. 4 åkte vi från gården, sedan hoppade jag, isis och sofie av vid mcdonalds. Känns lite dumt att ett meal innehåller mer kalorier än vad jag ska ha i mig på en hel dag. Sa det till de andra varav nån som jobbade där bara "äschäsch, bara att äta upp!" haha. Han måste trott jag var knäpp när jag köpte en glass efteråt också.

Isis och jag sprang in på Svedala outlet efter vi ätit, inga snygga kläder men isis var väääldigt nöjd iallafall hihi.
Sedan stack jag till malmö och letade efter present till noelle!
Nu ska jag ut och springa lite, bilder kommer som sagt senare.

Ciiaao
(det regnade idag......)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0