mmmm vad vill älskar att tjocka oss!

Klockan ringde tio över 5 imorse, peppad? S-j-ä-l-v-k-l-a-r-t
Eller inte.

Hälsopedagogik imorse där vi pratade om valbara kurser till 2an. Jag ska nog läsa Matematik B och Naturkunskap B, hade gärna läst Psyokologi A men det får vi inte läsa vilket är synd..
Sedan åkte vi in till NFU, hade naturkunskap i 30min innan vi i stalltjänsten skulle tillbaka till gården och ta in hästar, sedan tillbaka till NFU igen o ha mer naturkunskap efter lunchen. Tog bussen hem till Vellinge kvart i 2 då jag skulle få akupunktur kl 3.
Var riktigt skönt eftersom jag fick det senast förra fredagen, men efteråt hade jag sån jävla huvudvärk så det kändes som det skulle svarta för ögonen när som helst, skitläskigt!
Mötte upp Cattlyn & Sara i Svedala strax innan 5 för att äta på världens bästa restaurang, Intermezzo :) Såå gott.

Vi var ute i stallet nyss och red en stund, äntligen försvann den sprängande huvudvärken, efter att ha haft den ca. 3h. Sitter inne i huset nu o degar, har glass och hallon i frysen som jag ska gå ner o värma strax hihi.
Sedan skriva ett engelska tal om boken jag läst..jätteseg och knäpp.
Ciiaaoo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0