läggdags

Tisdagar är de enda kvällarna det går bra program efter varandra tror jag..
House kl. 19, Dating in the dark kl. 20 och sedan mer House kl. 21 ;)
Haha, fast egentligen är det rätt "meningslösa program", men House är bra! Faktiskt! (för er som inte kollar) ^^

Glöm inte True Blood imorgon kl. 22 på 1an :)

Blir förresten hemma imorgon med, känns inte nått vidare att gå någonstans när jag blir matt av att bara gå här hemma så väntar tills torsdag. Sedan står jag inte ut längre!
Är ju så förbannat tråkigt att vara inne flera dagar i rad.

Nu ska jag nog stänga av datorn och sova även fast jag inte är speciellt trött, men ändå.
Nattinatti!

Kikade runt lite förut;
Ursöta skor från Have2have.se, någon som har lust att hosta upp 699:-?


Fin tröja från H&M, blir nog snyggt med ett vitt linne under i sommar tillsammans med ett par high heels!


Eller varför inte en fräsch vårjacka?



Kommentarer
marrie

Fina saker!

Favoriten var verkligen jackan, den var otroligt snygg :D

2010-03-17 @ 22:53:10
URL: http://mthereses.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0