goodmorning sunshines!

Helt underbart väder ute, hoppas det fortsätter så här så kommer nog våren snart!
Har planer på att duscha nu, fixa mig och sedan åka till Trelleborg en stund :)
Gick upp förvånansvärt tidigt idag, redan halv 9, men då hade jag redan sovit 10h haha! Somnade riktigt tidigt igår.

Fick en rolig överraskning när jag gick in på "status och uppföljning" och kollade på engelskan, såg att jag fick mvg på en novell jag skrev för länge sedan! Trodde jag verkligen inte, men den var väl rätt bra när jag läste den igen ;)
Hoppas alla får en lika underbar dag som jag tänker ha!




Kommentarer
Josefhine

Aa i Mörby :) Hoppas att våren kommer till oss med snart ;D

2010-03-06 @ 12:56:04
URL: http://josefhiiine.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0