finally home

Yes! Känns som onsdagarna är så korta på något sätt, även fast vi går lika länge..kanske är för att vi är på NFU.
Idrott sista lektionen, fotboll, himla kul faktiskt!
SRG1 = bäst! :)

Har nyss lagat pannkakor åt mig & lillasyster, ikväll ser jag fram emot True Blood!
(Fast innan dess måste jag skriva min Book report till engelskan..)
Imorgon är det hoppning för Mimmi någonting ^^,

Berättade jag att jag lyckades paja en del av datorn igår?
Skulle koppla in externa hårddisken för att föra över bilder, när jag trycker i strömkabeln för den glappade släcks hela datorn ned o går inte att starta! Panik, men jag löste det genom att ta ur datorbatteriet, men nu får jag inte in det igen för "spärren" sitter fast eller något x) smaaart.

Åh vilken nostalgi jag fick igårkväll när jag sorterade sommarbilder!
Bara för det slänger jag upp några här










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0