@ bus4you

Hej hopp, jäklar vad klockan är mycket ändå.
Somnade ca. 1 inatt och sov enda till halv 1 idag! Helt sjukt, kanske är det som kallas välbehövlig sömn? Haha, finns det ens ett ord som heter välbehövlig? Whatever!
Sitter på bussen till Malmö nu, känns så himla drygt att lovet är slut och skolan egentligen började idag.
Stalltjänst med..buhu, kommer aldrig orka.
Ser dock fram emot hoppningen imorgon, känner mig jättepeppad efter all hoppning i Scandinavium!
Ciiaaoo

Ps, spana in mitt album från Gbg Horse Show på facebook, lagt upp en del bilder där! Hann bara lägga upp några från i fredags, mer kommer ikväll.
http://www.facebook.com/album.php?aid=53523&id=1443985166&ref=mf

Oh förresten, två bilder från iförrgår med..
Fick reda på att jag & Madde kom med en stund på tv under Küren ;)
Var rätt kul för kameramannen hade kameran på oss under typ 8min så det kändes lite olustigt, och sedan när vi diskuterade ryttaren som visades på skärmen kom vi upp helt plötsligt haha!





För er som missadde hoppningen eller dressyren så finns det att kolla på svt play :)


Kommentarer
Erik

haha naajs att komma på TV ;D

2010-03-01 @ 17:42:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0