bla bla bla

Glömde skriva något igår, hoppas ni inte blev alltför ledsna. Höhö.
Iallafall, ridningen gick rätt bra, galoppombytena på volten var helt okej. Duktig häst.

Dagens ridpass gick helt åt skogen. Pålle visste iiiinte var han skulle ta vägen när jag krävde lite mer av honom, blev studs på stället och lite tramp ibland. En bakutspark från stillastående med.
Om man ska titta på det positiva så var det att skritten och traven över bommarna gick bra, kanske för att jag gick över dem från marken innan jag satte upp. Usch, så tråkigt när det ska vara en massa tjafs iallafall..att knappt kunna skritta framåt, lättare att bråka istället?

På fredag fm. åker jag troligtvis upp till Lkpg och stannar tills måndag, Evelina är min räddare och sa att jag fick bo hos henne om jag ville..!
Sover nog dock i Berg en natt, sen kommer jag allt ut till skeda ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0