ridin' solo

alltså bra tjejer! redan försenade till bussen igår, när vi är på sista biten kör den förbi på vägen wrooom! så ja, det var bara att ringa och få skjuts. snäll kretz! den var trots allt 1-2min tidig.. åkte iallafall in och fick min älskade pizza, var där i mars senast så hundra år sedan. jättegott! tjugo i nio gick jag och skulle sola, great tänkte jag som kom dit tio i efter växling av pengar och allt och lade i 60kr för 20min. när klockan sedan slår nio stängs solariet av - de stänge ju. hade 10min kvar så dem tänker jag få tillbaka hehe...jätteskön kväll igår för övrigt, satt bara och tog det lugnt, pratade och diskuterade om en rolig sak haha, jisses.

idag är det strålande väder så shortsen från gina fick invigas idag. funderar dock på att byta dem till en mindre storlek.. nyss redovisat stallet/gården på djurkunskapen också, gick helt okej. åker med bussen om en timma till nfu och spenderar resten av skoldagen där, ciiao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0