Peggy Sage Paris

vaknade halv 9 av att telefonen ringde och ringde utan att någon svarade..orkade dock inte gå upp så när det slutade somnade jag om, haha. gick upp strax innan 11, åt frukost och tog en dusch. funderar på att måla om naglarna i en jättefin och sommrig färg mamma köpt innan i veckan efter att jag sminkat mig. tar bussen till gården igen kl. 16 :) vädret är lite sämre idag med mer moln men äsch, bara det är varmt så! får se vad som händer ikväll, en sak är iallafall att jag ska tvätta lillebror eftersom han ska iväg till vet. imorrn för ännu ett besök, han kan ju inte komma dit skitig som björn sa..hehe. LATER!

 

lacket heter JE T'AIME och är nummer 710 (mitten)

är nog snyggast på fötterna men varför inte prova på händerna!

lacket till höger är jätteläckert det med, korallt ungefär.

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0