på andra sidan jorden, på andra sidan stan

jag har inte brytt mig ett endaste dugg om vigseln mellan viktoria och daniel förrän idag då bröllopet skulle ske..har faktiskt kollat då och då! stort grattis, oerhört fint, undrar hur mycket det gick på egentligen. vet många som är förbannade, skiter fullständigt i dem och tycker inte det är något att just deras bröllop visas på tv. men för fan hallå, de är liksom kungliga. blir bara så trött på folk som är så trångsynta och avundsjuka. jaja, fint var det iallafall, och är!



tittade på en jätteknepig film som började kl. 21 på tv4film, bättre än förväntat men konstig. helt okej i slutändan!
till något helt annat; funderar på att åka förbi gården imorgon och fota lite på sommarbetet, hälsa på lillebror som jag inte gjort sen dagen innan skolavslutningen. jaja, får se! nattinatti, sleep tight

preciiiis det jag menade
http://rightnow.webblogg.se/images/hhh888ll_1171228623.png


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0