när man måste göra det bästa av situationen

gissa vem som tog sina skor hon fick skoskav av när hon skulle gå vid kanalen häromkvällen?
- jo, jag!
var det inte smart gjort? nu har jag skoskav på båda fötterna istället för ena. så om ni ser någon på stan som går som ett offer kan det mycket väl vara jag. nej, får börja använda mina slip-in-skor istället! haha, att man aldrig lär sig..anledningen var väl att jag gärna ville ha just de skorna. ska man vara fin får man lida pin..?

tycker ändå det är lite komiskt att jag kan gå i högklackat hur länge och ofta som helst utan att få skav men så fort jag sätter på mig ett par låga ballerina får jag det direkt. mina fötter vill inte ha låga! inte jag heller..men det är väl bra att variera sig I guess ;)

boven i dramat



får bli sånnahär tills jag kan gå normalt



känner att jag måste dela med mig av det här. (klickbar bild)
jag har ångrat mig ang. compeed också! när de väl sitter där funkar dem skitbra,
blir som en bubbla runt själva såret och där läker det kanon!

t. v. - höger fot,

t. h. - vänster fot, gammalt med compeed!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0