lilla fågel blå

blir inte så mycket bloggande när det är så fint väder ute! tyvärr blåste det aningen mer idag så lite kyligt. annawa & jag tog bussen in till nfu under lunchen och kollade på estet-uppträdandena som ettorna hade, vi hade vårt i vintras men alla hann inte då. roligt var det iallafall!

när vi kom tillbaka tittade vi lite på programridningen och sen har jag gjort nada. slappat, borstat skitigaste hästen ever, betat lite med honom, gått in, flamsat med girlsen mm. nu tänkte jag ta en dusch och sedan hänga upp tvätten. imorgon bär det av hem men kanske blir brännboll senare på kvällen..

ha en fortsatt fin kväll!

jag har riktigt ont i kroppen idag, troligtvis efter all akrobatik igår, haha!
brännboll, hjulingar, ståendes på händer mm. duktiga tjajor.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0