kaffe utan socker är som kärlek utan kyssar

orkade inte blogga igårkväll då vi precis skulle se på film med popcorn och varm choklad men skriver lite här istället. förmiddagen var slapp då vi knappt gjorde någonting, efter lunch var det hoppträning; fredrik hade planerat en bana med bedömning för var och en. red eloise och hon kändes superfin; avslappnad, framåtbjudning efter jag ridit en stund och pigg&framåt helt enkelt. drev som satan när det var min tur så inte ett enda lustigt avtramp som det annars brukar bli när hon gå i undertempo, så nej, det kändes bra!

hoppade in i duschen fort som attan och gjorde mig iordning för att ta bussen in till malmö och hämta ut min telefon. SÅ skönt att ha tillbaka den igen. efter det kom jag precis i tid för att hoppa på bussen till bara där jag mötte elvira&freja. träffade bara-boys innan vi tog bussen hem vid 10 för att kolla på eva&adam-filmen, myyys.

nu idag har vi bara haft djurkunskap där vi skrev ner och tecknade av färg&tecken på skolhästarna inför sommarbetet. har slutat för dagen men senare ska jag göra ren lillebror, städa och sedan åker jag in till malmö med ronja&julia för att kolla efter skor samt fika! trots det tråkiga vädret blir detta nog en bra dag.

förra onsdagen - strålande sol och riktig sommar



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0