don't tell me it's not worth fightin' for

efter en fullspäckad dag ligger jag i soffan nyduschad och väntar på ronja och elvira för att åka in och sola + äta på intermezzo! ska bli huuur gott som helst, världens godaste pizzor. fick komplettera min labbrapport också, fattar dock inte varför men skrev till kolets- och syrets kretslopp och det räckte tydligen. värt? rapporten var faktiskt bra!

annawa, sandra och jag kom på förut att ritningen på stallet (gården) till djurkunskapen ska vara inne imorgon så fick börja på den helt lustigt. tog ett jäkla tag, man tänker inte på alla mått som ska finnas med. huuur mycket som helst. mycket planerande, jag ska aldrig bygga ett eget, hehe.

förövrigt har det varit en rätt seg dag. hoppningen förut gick helt okej, hoppade lite olika banor som var rätt kul. regnat hela dagen också - mindre kul. hörde att det skulle bli bättre imorgon iallafall så det hoppas jag på. helgen skulle bli jättefin med sol och över 20 grader, underbart. det känns ju verkligen inte som 1a juni och sommarlov snart när det enda man ser är ett grått molntäcke över hela himlen..

får se om jag uppdaterar ikväll, har troligtvis inget mer att skriva om men iallafall. ciao!

två roliga bilder från i söndags.
uppskjutet - ser ju väldigt...glad ut? haha

 

lika rädd varje gång även fast jag åkt den hundra gånger,

men överlever ju jämt ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0