det stavas hjärtattack

mamma; "berätta nu noelle, försiktigt.."
lillasyster; "vi...ska...flytta...till...göteborg!"

jag bara gapade. alla månader här nere rusade igenom mitt huvud på en sekund, jag ville bara skrika "jag vägrar!" men tog ett djupt andetag och sa "jag flyttar inte med!". orkade inte börja om allt igen - nytt ställe, nya människor, ny skola.
tack och lov hade de inte tänkt sig det heller, jag får bo kvar på skolan och allt! kommer nog bli tttoopppen.

just nu sitter jag här mätt och utan smink, ska fixa till mig innan jag tar bussen till malmö för att spendera kvällen med vänner i slottsparken. fint väder,  fina människor, sommarlov = g-g-ggreat! ses vi där kanske?

TTYL



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0