and I just can't take you seriously

köpte födelsedagspresenter i trelleborg förut, fixade kvällsmat lite senare och nu ikväll har jag tittat på Street kings. faktiskt förvånansvärt bra film som är värd att se! krängde lite popcorn och en smoothie, gooott! ja, det var ungefär allt jag har att säga. längtar tills jag ska "hem" igen också förresten, hoppas på underbart väder då med! funderar på att kolla på en till film men det är ju så få vettiga som går på tv trots alla dessa filmkanaler.

 

det ska regna imorgon. faaaasen också, jag som ville till havet, stranden och sool! känns som det kommer vara skitväder hela sommaren.. godnatt!



Kommentarer
pierre

min lilla solstråle ;-)haha jag längtar ock så! Wiie ;-)

2010-06-18 @ 23:23:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0