we are two hearts joined together

Hellooo, I'm back!
Efter ett par härliga dagar ute vid stugan och havet! Vet inte riktigt var jag ska börja men kan sammanfatta dagarna såhär;
  • fint väder
  • väckt mitt i natten av den förbannade öronvärken
  • shopping (bl.a. medicin för 400spänn)
  • god mat
  • båååt @havet
  • fiske
  • promenader
  • fiskebäckkil
  • and so on

Mår mycket bättre efter att ha börjat knapra mina piller, tack och lov för annars skulle jag inte stå ut. Man vet inte riktigt var man ska ta vägen när man vaknar mitt i natten och har så ont och ingen tillgång till värktabletter. Nu är jag och pappa dock tillbaka "hemma" igen, skönt det med! Hoppas på fint väder imorgon för då ska jag schteeka. Laddar upp lite bilder från dagarna nedan!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0