VARSÅGODA.

1. Vem är du? En varelse som nästan bor i DK
2. Attityd: Glad, impulsiv, positiv, social
3. Ålder: Snaaart 17..
4. E-post: sö[email protected] - SCORE
5. Hemsida: Denna kanske?
6. Du kommer från: Mölndal, det ni
7. Du bor: På en hestgård
8. Mentalitet: Bra fråga
9. Civilstatus: Kan diskuteras
10. Stjärntecken: Sån med pilbåge
11. Mac eller PC? Pc, cp, pc
12. 1024*768 eller 800*600? Ah..precis
13. Internet Explorer, Mozilla, Netscape eller annat? Mozilla ffs!
14. Din bästa egenskap: Impulsiv? Positiv?
15. Din sämsta egenskap: Bryr mig för mycket om vad folk tycker&tänker
16. Husdjur: Häst x1 (utlånad dock..)
17. Familj: Mammi, pappu, süster, brur. + låtsaspappa&låtsasmamma?
18. Kroppsdel du har mest nytta av: Nytta av? Tillåt mig att flina lite
19. Kroppsdel du tycker bäst om: Hos mig I guess, kanske..benen
20. Jag sover: Länge
21. Djur jag är lik: Typ..groda
22. Tror du på något? Kärlek, ibland
23. Frisyr: Klippt av migg änglaliknande hår. Skämtåsido, normallångt, snebena hihi
24. Hårfärg: Typ blondt
25. Ögonfärg: Blå
26. Längd: 172-173
27. Vikt: Mina muskler väger massorrrr! 54.
28. Skostorlek: 39
29. Gillar: M-A-T. Haha och en massa annat
30. Ogillar: Falska människor, äcklig mat
31. Favoritmat: Fläskfiléee
32. Favoritglass: Lakrits, citronsorbét - BOSSES
33. Favoritdessert: JOOOOOOOORDMÄN, samt pannacotta
34. Favoritpizza: Salamina på Intermezzo
35. Favoritdryck: Cola
36. Gillar du godis? Oftast, men ibland sviker mitt sug mig
37. Isåfall vilken sort? Typ allt utom sånt som gör att tänderna ilar
38. Favoritdrink: All-drickare
39. Favoritfilm: The Green mile, A walk to remember, The notebook etc.
40. Favoritdag: Friiday
41. Favoritklädesplagg: Tunika
42. Favoritbok: Det händer inte mig
43. Musiksmak: Oj, allt utom opera och skrik
44. Favoritdoft: Sött maybe
45. Favoritblomma: Syrén!
46. Öl eller vin? Vin
47. Liknar du en kändis? Hört att jag var lik någon men njae
48. Senast köpta skiva: Haha köper aldrig skivor!
49. Senast film på bio: Eclipse!!!!!!!!!!!
50. Bästa låten i världen: Oj, ingen aning.
51. Senast lästa bok: Alla får ligga
52. Favoritförfattare: No one
53. Skriver du dagbok? Räknas bloggen?
54. Bästa årstiden: Sommar.
55. Älsklingsfärg: Har inte direkt någon, men mja..limegrön har jag alltid gillat. Undrar varför
56. Skulle aldrig ta på dig: Haremsbyxor
57. Vad ville du bli när du var liten? Delfinskötare
58. Blev du det? Troligtvis inte.
59. Brinner för? Får nog säga det jag sysslar med i vardagen..nära&kära också!
60. Sportbil eller familjebil? SPORT
61. Katt eller hund? Kisse
62. Har du nån nojja? Nojja?
63. Fobier? Spindlar. Spindlar. Spindlar. Mörka gångar
64. Glad? Always
65. Politiskt insatt? Inte eeeett dugg
66. Värdesätter du ärlighet? Självklart
67. Brukar du dra "vita lögner"? Det händer
68. Är det ok med vita lögner? Om det är nödvändigt, så ja.
69. Känner du en mytoman? Nää de tror jag då inte
70. Har du pojkvän/flickvän? I'm not the right person to ask
71. Är du kär? Kär i kärleken, tihi?
72. Hur tidigt stiger du upp? Nu på sommaren mellan 10-12
73. Är det bra eller dåligt? BAAAAD.
74. Vem/vilka vet mest om dig? Mina närmsta vänner
75. Gillar du att slåss eller? Njäe
76. Vad har du på dig just nu? Underkläder och over-size linne
77. Vad ska du göra ikväll? Lördag och jag ska vara hemma. Fun
78. När var du senast riktigt full? Hehe, eheeeee
79. Är du seriös? Vid behov
80. Hur många handväskor äger du? Minst av alla tjejer!
81. Hur många bilar har du/ din familj: Mina familjER? Totalt..4
82. Hur många biologiska syskon har du? Ett!
83. Isåfall, vad heter de? Linouws
84. Hur många timmar sover du per natt? Varierar
85. Vem är snyggast i världen? Svårt att avgöra
86. Vad är du allergisk mot? Jobbiga människor, som pratar hela tiden
87. Ska du duscha idag? Duschar aldrig
88. Vad är det för veckodag? Lördag, fortfarande
89. Vad är det för datum idag? 24 juli 2010
90. Vad gör du nästa år? Sommarjobbar
91. Är du likgiltig?
92. Hårdrock eller synth? Dunnoo
93. Är du uppväxt i stan eller på landet? Countryside
94. Har du utländska föräldrar? Pappa e från marocko o mamma från tunisien
95. Gillar du att laga mat? Faktiskt!
96. Märkeskläder eller secondhand? Märkes
97. Hur många par skor har du? Vet eeej
98. Är du sexuellt frustrerad? Eeeeh.
99. Vem är snällast just nu? Jag
100. Var har du ont? Stomach
101. Använder du hårspray: NÄÄÄ
102. Kan du stå på händer?: Ja!!!!
103. Favoritsåpa alt. dokusåpa? Aeeh
104. Är du vidskeplig? Nja, lite
105. Favoritserie: Aww, TRUE BLOOD!!
106. Gillar du seriehjältar? Öhh nä?
107. Hur många Nina känner du? Inga
108. Vad tycker du om idrott? Gött
109. Gillar du att fotografera? Japp!
110. Gillar du musikaler? Ibland
111. Salt eller socker? Socker
112. Tittar du på sport? Aldrig. Ridsport maybe
113. Om ja; vad? Ovan
114. Tränar du? Jaop, de sku jag väl säga
115. Om ja; vad: Rider, springer, gymmar sometimes. Ibland typ bodyattack med
116. Om inte; varför? SKREV JU JA
117. Gillar du ketchup? JÅ !
118. Sushi eller hamburgare? Aldrig ätit sushi. Bjud mig?

119. Små eller stora bokstäver? SMÅ
120. Blyga eller framåt killar/tjejer? Ganska framåt
121. Är du bra på att måla? Haha absolut inte
122. Vad har/hade du mvg i? I nian; hemkunskap och tre andra ämnen..Nu; kommer inte ihåg HEHE
123. Vad har/hade du ig i? Inget
124. Är du blyg? Beror på
125. Hur många barn vill du ha? ETT


Kommentarer
Therese :)

75. Gillar du att slåss eller? Njäe



haha låter lite tveksamt emilia ;)

2010-07-24 @ 19:46:11
Emilia

Sv. Oj, ssshhhh!! Kan ju inte berätta allt här heller ;)

2010-07-24 @ 23:01:01
URL: http://emiliaahman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0