soliga dagar

Bränt barn..eeh, ja, det är jag. Solade och badade i "GG" (hehh) idag, ca. tre timmar. Endast baksidan + min älskade cocosolja! Niiiiice. Right now sitter vi och chillar i ljungsbro efter att ha tagit moppen hit och hämtat kläder, ska väl strax bege oss mot skeda igen.

Måndag imorgon, vilket betyder endast två dagar till jag ska hem igen. Känns lagom...kul. Ska klippa mig på tisdag också, antar att yvonne vill kapa typ halva håret eftersom det är 10mån. sedan jag gjorde det sist, HAH! LATER, och kom ihåg, sola inte för länge, det skulle jag aldrig få för mig............

slappt eller slappt? @eve's place

 

kvällsdopp i grusgrooopen

 

jag och rolleboll

 

evelina&glorran, svetten rann i stekhet sol



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0