no one wants forever anymore cause' no one dares to try

Nyss sett Fjorton suger, och tro mig om ni inte sett den, fin film! Fast känslig som man är, haha.. Borde nog gå och lägga mig iochmed att tåget går strax innan halv tio imorgonbitti. Tänkte packa, duscha, fixa till mig osv. Så - nattinatti! Sleep tight.

Jag drömde om himlens finaste ängel inatt. Det ända jag kan tänka på är att "tänk om". Tänk om? Jag har hört en gång att vi måste förlora de vi älskar för att förstå hur viktiga de är. Är det så? Ska man bara acceptera det? Life's not fair. Varför han?

överredigerad fjortisbild med ett fakéat leende. så det ska vara I guess.
så mycket bryr jag mig för tillfället..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0