mitt i allt detta finns jag

Hade verkligen en jätteskön dag igår! Spenderades vid poolen med evelina, självklart med min nya bff cocosoljan. Solen stekte, jag brände mig men det gör ingenting! Drog mig "hemåt" vid 18-tiden då evelina skulle iväg, åkte sedan och tog ett dopp med pierre och macke! Superskönt. Efter det åkte vi upp till royal en sväng, red en stund också och han var fin. Blev bara ett jättekort pass med mest skritt och en del trav men jag är nöjd.

Just nu sitter jag hemma hos evelina idag igen, vi möttes imorse vid skeda skola och gick hem till henne innan vi drog vidare till stallet. Hon skulle hoppträna hos morgan vid halv 1, men även fast vi började lasta glory kvart i 12 var hon så jävla envis så vi fick inte in henne förrän en timma senare. Solen stekte som bara den och svetten rann. Tillslut gick hon in iallafall, helt slut. Slutade med att morgan kom ut till oss istället. Fotade lite men kan tyvärr inte lägga in bilder från de senaste dagarna då min dator är kvar ute i ljungsbro, jaja. Vi tog ett dopp förut efter allt jobb, skööönt!

TTYL, ha en fin kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0