like a cat in heat, stuck in a moving car

Godmooorgon!
Fy fan vilken natt. Först vaknade jag av en äcklig dröm så jag knappt kunde somna om, sedan vaknar jag halv 6 igen av att öronen spränger. Går upp och dricker vatten, försöker somna om men det går inte så går upp lite senare och tar värktabletter + hostmedicin då jag hostade som ett as och höll på att spy. Satt helt själv ute på altanen och åt min macka bara för att inte väcka hela huset, haha..

Började också packa ifall jag nu mot all förmodan skulle få en tid till vårdcentralen innan jag åker, inte så kul att resa hela dagen om man mår såhär. För en gångsskull har jag lyckats med att bara packa ner det allra nödvändigaste! I en liten väska! Nytt rekord. Håller tummarna för att de har tid som sagt, jag ska banne mig vara envis.

väldigt fin morgon med massor av dagg på fältet




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0