come on, come on, rock that body

Hittade en jättesöt klänning på H&M och även ett svart linne med spets längs hela ryggen som fick följa med hem. Klänningen lade jag undan tills imorgon så får se då. Inte ofta jag hittar något på H&M så blev lite överraskad! Fanns även en fin vit kjol jag provade tillsammans med linnet men njae, man kan inte köpa allt. Undrar hur det kommer gå när jag börjar jobba och tjänar egna pengar, fast då kanske jag blir bättre att hålla i dem? Hehe..shoppaholic!

 

Tog sedan en promenad hem, så himla smidigt och skönt att gå när det bara tar ca. 15min! Skönt att röra lite på sig. Knappt sprungit något alls i sommar, får bli bättre med det snart.. Tänkte vila lite om en stund, sömn är väl alltid bra när man inte är helt 100% frisk.

 

detta mumsade pappa och jag på igår..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0