you know me

Ännu en morgon på vårdcentralen, den här gången hos läkaren för att ta lite prover och så ang. huvudvärken.
Hittade inget spec. så får se var detta blir av..

Nu sitter jag i skolan och har just haft förhör på parasiter mm. på djursjukvården, gick väl inte allför bra även fast jag tog mig tid att läsa en stund igår.
Fick sluta efter testet så sitter här och gör ingenting då jag rider i sista gruppen..värt att komma hit! x)

"Ska drömma om sommar och regn,
känslan av att somna in din säng,
ska drömma om glädje och skratt,
allt som får mitt hjärta att pumpa sig matt,
ska drömma om hav och vind,
drömma om att kyssa din kind,
för evigt drömma om ett liv med dig,
drömma att du älskade mig."



Kommentarer
Erik

Nehe det var inte Hjärntumör då:( ;D

2010-02-11 @ 18:02:28
Christofer;)

Hej Emilia =) Sköt om dig tjejen!

2010-02-12 @ 09:22:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0