två knockningar och en snöstorm senare..

..jag lever!
Dagen som började så bra slutade inte lika bra.
Redovisningen imorse på naturkunskapen gick som så att jag var tvungen att garva lite innan jag kunde prata, sen gick det väl helt okej. Dagen flöt på bra och vi var taggade inför hoppningen.

Hästen var..hur ska man beskriva det, helt i sina egna tankar. Hade inte tänkt lyssna alls på mig men efter en stund gick det bra, hoppade superfint när vi hoppade fram men sen när det kom en oxer blev det en tvärnit och sedan hopp från stillastående så jag blev knockad.
Efter att ha återhämtat mig lite skulle jag fatta galopp och komma på "linjen" igen, men då sparkar han väärldens bakut så jag flyger fram, sen slänger han upp huvudet så jag blir knockad igen och vips så sitter jag på halsen.
Haha, ja ni, efter att ha kommit på oxern igen skrittade jag av, orkade verkligen inte då jag fick så svårt att andas av de där knockarna rätt på halsen på något lustigt sätt.

Efter att ha sopat hela skol-stallet skulle jag försöka ta mig till bussen, väl vid hållplatsen var den 10min sen men jag överlevde snöstormen. Herregud, jag som tyckte att förra onsdagen var hemsk, nu är det väl ungefär dubbelt så illa.

Min dag har varit kanoners, tjuhu!

(Kan tillägga att jag varit ute och skottat nu i 35min för att mamma skulle komma in med bilen i garaget, fy fan, 1m snö i drivor!)



Kommentarer
Christofer

Ja fy fan för snö! :O!!, Å stackare :( Du som verkade ha en så bra morgon iallafall :/

2010-02-02 @ 20:23:45
Erkki :)

Snöön börjar man bli lite trött på nu :D är typ 1m snö här me lyckas "ramla" i några gångerXD

2010-02-02 @ 20:34:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0