*svävar omkring på små rosa moln*

Wow, känns helt super att få jobba på Gbg Horse Show, komma in varsomhelst och se showerna gratis!
Idag jobbade vi som sagt i stallet mellan 14.30 och 20.30, rätt segt eftersom vi mest fick mocka/hålla rent mellan stallarna men ändå.
Coolt att Albert Zoers hästskötare, Alex Bauch, bad mig hålla Sam när jag gick förbi förut idag xD
Efter vi slutat 20.30 tittade vi på hoppningen, grattis Rolf-Göran Bengtsson, fiin runda!

Sett en maaassa ekipage, det känns så overkligt att gå omkring där nere bredvid dem och i nästa sekund så tävlar de liksom..haha jaja, nu ska jag sluta tjata!
Imorgon börjar vi 08.30 och ska jobba till 14.30 (catering), där efter tänkte vi kolla på showen och jag ska fota en massa. Blir nog en stund på mässan också :)

Nu ska vi stupa i säng efter en tuff men väldigt rolig dag, puuh.
Nattinatti


Kommentarer
Calinne

Ja gud vilken upplevelse! Hade inte varit helt fel :)

2010-02-26 @ 10:19:50
URL: http://calinnejosephine.blogg.se/
Evelina

Och jag är ju inte alls avis eller så "/

2010-02-26 @ 10:41:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0