söndag kväll, slut för den här gången

Har verkligen haft fyra toppen dagar under Gbg Horse Show! Det har varit jättekul att få varit backstage och sett alla shower, vem vet, kanske den enda gången man är det?
Just nu känner jag mig bara trött på alla männsikor överallt, på mässan osv haha..
Sprang en stund till mässan förut idag under Young riders finalen och köpte ett agria-schabrak :) otroligt nog inte speciellt mycket folk då.

Bokade biljett hem förut. Bus4you är lätt det bästa bussbolaget jag åkt med. Jättesköna skinnsäten, stort utrymme, fritt internet ombord, kontaktuttag vid varje säte mm.
Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på det senaste avsnittet av Vampire Diaries innan jag slocknar, inte hunnit det än ju!

Bilder kommer så småningom men en kan jag bjuda på, får bli en på Daniel Zetterman och Glory Days från idag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0