och allt som är bra med mig har jag förmågan att glömma bort



Herregud vilken dag, är så trött så jag ska nog gå och lägga mig.
Gick upp 05.10, stalltjänst, låånga lektioner idag, sen dressyr vilket gick helt okej och sist men inte minst fick jag gå hem från busshållplatsen.
Puuh!

Dagens citat från Emelie;
- Åh, titta!
- Va?
- En hare! Det såg ut som ett litet rådjur först.

Sjukt kul, för hur kan man få en hare till ett rådjur? Hahahaha..

Imorgonbitti är det dags för akupunktur så får vi se om det hjälper mot huvudvärken, hoppashoppas!
Cattlyn tar min morgon stalltjänst, så snällt :)
Finaste tjajooorna



Kommentarer
Christofer;)

hej tjejer =D

2010-02-04 @ 22:27:49
Erik=)

hahaha Putte :D O Btw Hej Hej!!;)

2010-02-04 @ 22:41:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0