myyyyys ♥

Pallrade mig upp vid halv 11, orkade inte duscha (oj så det kan gå).
Gick ut och gjorde iordning hästarna, sen begav vi oss ut på en galoppsväng upp mot Asksätter, riktigt härligt! Åt lunch och fikade hos Evelina innan vi gick tillbaka och fixade mat till dem, sen var det nästa gäng hästars tur.
Tog en härlig galopptur med Litlahind och Brimir också, Brimirs första riktiga uteritt, såå duktig! Himla mysigt faktiskt när snön yrde och jag satt och asflabbade på hästryggen för det var så kul.

Har nyss ätit potatisgratäng och kyckling,
förresten, idag är det 2 hela år sedan Manne lastades ur och blev min.
Världens finaste häst

Skulle egentligen begett mig neråt landet imorgon, men eftersom Gbg Horse show schemat är ändrat och jag inte börjar förrän 14.30 på torsdag så får vi se hur det blir. Känns på ett sätt skönare att åka ner torsdag morgon.
Snackade i telefon med Madde förut ang. saken, ska bli kul att träffas igen, även fast vi bara varit utan varandra sen i torsdags hihi.

Puss



Kommentarer
Erik

2 års jubileum:) grattis(A)

2010-02-24 @ 01:30:48
emilia

tack :'D

2010-02-24 @ 09:43:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0