åkt buss och sprungit runt på stan..

..mest idag :)
Skönt, fick med mig lite saker hem, bl.a. en foundation från clinique!
Väldigt dyr för en så liten flaska men den sägs vara bra så det hoppas jag på.
Har en concealer därifrån som jag älskar så jag har stora förväntningar! ;)



Ajaj, köpt upp pengarna som jag egentligen skulle ge tillbaka till pappa, men får väl föra över nya, haha..
Efter jag kom hem har jag inte gjort något alls, haft ont i huvudet typ och tagit det lugnt.
Spanade på Nelly.se igår och hittade ett par söta örhängen med texten "A dream is a wish your makes" och en fin klänning!


Hoppas ni haft en bra dag, det har iallafall jag!
Slänger upp en bild på mig själv från idag också, just for fun :)




Kommentarer
Erik =D

nehe du spara inga pengar du...xD gör av me allt dirket smart Smart emilia;)xD

2010-02-06 @ 23:20:54
Christofer

MJAU! ;), Emilia dåh :O

2010-02-07 @ 12:45:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0