how does it feel now to watch it burn?

Det är lite tråkigt att jag inte har någon julstämning alls, alltså inte ens lite. Vet inte varför riktigt men kanske för att jag inte bor hemma som jag brukar. Nere i skåne och med tjejerna har vi väl inte direkt pyntat och bakat en massa som jag gjort hemma alla tidigare år, utan vi har en rosa julgran (oerhört fin dock) och en adventsljusstake! Ytterst mysigt men ja ni vet. Tråkigt med julkänslan! Nu är det ändå julafton om ungefär en halvtimma, dagen då man som liten längtade att få öppna alla klappar så fort man vaknade, då man var överlycklig över minsta lilla snöflinga som kom. Ja, nu är det väl inte riktigt samma sak. Hoppas ändå att alla får en underbar julafton med släkt, vänner, mat och julmyyyyss! Jag ska försöka tagga till. Puss




god jul på er knäppisar, var ni än befinner er i sverige
och förresten - glöm inte misteln!!


Kommentarer
frejis den beeezta

god jul baaaby. love you

2010-12-24 @ 00:21:38
annawa - betre en den bezta

gooood juuuuul, julen suger lika mycket här............ <3 pozz

2010-12-24 @ 01:24:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0