baaaraaa 1,5h sent tillslut

Sjäälvklart var tåget inte i tid. 20min sent från göteborg central och tillslut 40min sent till nässjö där bytet var. Missade då bytet så fick greja med biljett och ta det x2000-tåg som gick 21.08. Det var då också sent så kom 21.25, var framme i linköping strax innan halv 11! Fick skjuts av pierre ut till skeda, hur snällt som helst! Evelinas tåg var nämligen mer sent än mitt och bytet missades så hon borde vara hemma om en stund! Jag klampade ju bara in, haha. Nyss installerat mitt mobila bredband också, suuuppeerr. Är tröttare än någonsing nu eftersom det inte gick att sova på tåget idag av någon anledning. Sovdags snart kanskeee. Nyårsafton strax, känns inte ett dugg. Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0