up from below

Satt ute på verandan imorse och funderade på om jag skulle sticka och handla lite medan Pierre fortfarande sov. Så fick det bli, snäll som man är köpte jag bl.a. rostbröd och marmelad som han fick när han vaknade. Guuulligt. Bestämde oss senare för att dra iväg till Höllviken en sväng då det var fint väder. Tog bussen, gått en massa, solat och badat lite. Två glassar var och en cheeseburgare senare är vi nu hemma, ska väl ta och börja grilla laxen som vi ska äta ikväll. LATER

PS: hade fyllt i en jäättespännande lista igår som jag snodde av annawa, men nä, då hade jag varit inloggad för länge när jag skulle publicera den så allt försvann. Greaat.

en kväll när jag och kretz var där för ett tag sedan



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0