the greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return

Freja och jag har knappt gått utanför dörren idag, hon med sina svinisar och jag med mitt hostande och snörvlande. Det jobbigaste är mellan hostningarna då man inte får in luft pga. slemmet - kul alltså. Hoppas det är bättre imorgon för då är det väl Ooooskar mf??!

Filmerna har rullat på löpande band iallafall, bl.a. Mulan, You me and Dupree, Moulin Rouge och strax Jurassic Park 3. Finns liksom inget bättre för sig när man är helt seg. Dock har vi varit duktiga och lagat lunch + att jag målat naglarna. Talk to you laater!

en sån duktig livvakt skulle man haft






Kommentarer
anna

najnajnaj.. oskar är inte förrns på tooooorrssdaaaag!!!!! krya!

2010-08-23 @ 20:19:23
URL: http://annawa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0