in the heat of the night

Jäävulskt värt. Kan ta det från början så att alla förstår.

Jo, det var såhär att jag fick en tid bokad till vårdcentralen kl. 17.15. Vi hade dressyr idag också men det skulle bli bra, jag skulle hinna och Freja skulle med mig för att handla lite också. (Felicity var fiin idag.) När vi väl sitter där på vårdcentralen fanns det inte en människa där på just den avdelningen. Jaja tänkte vi och satt kvar. När det sedan fortfarande inte kommit några gick jag och tittade på öppettiderna - de stängde kl. 17. EEEHH OKEJ, ringer nummret jag fått (inte jag som bokade tiden) och förstår då att det var i BARA jag hade tid men min kära låtsaspappa trodde Svedala och Bara var samma sak. Braaa jobbat, haha. Så det blev varken pencillin eller något möte. Som tur är har det näästan gått över så ringer väl imorgon om det blir värre.

Nu ikväll har jag roat mig med att deppa över alla idioter till killar det finns, äta godis samt skriva mitt personliga brev till utomlands-praktiken. Blev nog rätt hyffsat iallafall. Ska också få tummen ur och lämna in mitt CV som jag skrivit så jag får ett jobb någongång.

Det var nog allt. Eller nej förresten, fick veta att dendär fälttävlanshästen inte hade gått igenom besiktningen så den ska tillbaka till där den kom ifrån. KUL. Inte. Får väl se hur det blir med allt. Vill bara hitta världens finaste foderhäst som jag passar perfekt med och voilá så står den ute i stallet.

Vi hörs, nu blir det deep talk ute på trappen med Freja&Elvira innan vi pluggar svenska- och samhällskunskap. BYYEE

wish I could spin my world into reverse,
just to have you back again.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0