I wonder if I ever cross your mind

Finns inte så mycket att berätta mer än att vi har det bra här på Bökis! Känns jätteskönt att bo som vi gör, även fast städningen kunde varit bättre..men vi kämpar på! Skolan har börjat igen vilket inte är lika kul, man vill mest dra täcket över huvudet när klockan ringer på morgonen.

Vi pratade lite om skolhästarna i skolan igår och de som behöver placerades ut på dem. Jag blev satt på den nya som kommit, någon fälttävlanshäst. Hoppas verkligen att det är något som faller mig i smaken, annars vet jag inte vad jag gör, haha. Den är dock inte igång så igångsättningen börjar väl nu till veckan då den kom för bara några dagar sedan.

Inatt sov Ronja och jag i sofforna efter vi sett Eva&Adam med grannen och hans vän, hade verkligen tänkt gå upp men vaknade inte förrän på morgonen och då var det ju lite sent. Gick ut och red Eloise på eftermiddagen med goggen så att hon skulle sänka nacken lite och slappna av, gick väl sådär. Bättre än utan men hade nog föredragit en graman.

Känns jätteskönt att det är lördag idag, lite seg efter alla dagar i Malmö. Vill veeerkligen åka in till centrum och köpa ingredienser till tacopaj men bussarna går så dåligt så blir nog inget med det. Istället ligger jag här i soffan med mjukiskläder från topp till tå och känner mig lagom äcklig eftersom varmvattnet slutade fungera igår. Brist på olja? - jajjeeemeen. Som tur är verkar värmen kommit tillbaka nu.

Ha en fin kväll alla ni där ute, vi höörs!

bild från förut idag, man blir lite lurad då det nämligen är svinkallt


- du är så otroligt saknad, vår vackra ängel.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0