and I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time

Kommer inte ha något internet under de närmsta dagarna så ja, skriver väl när jag får tillgång till det. Tills dess; ha det fint! Jag ska roa mig med att klura på min cv som ska lämnas in, och personligt brev då. Ska bli skönt att flytta in igen, även fast de andra tjejerna inte kommer förrän på söndag!

Imorgon är det troligtvis 18-års fest och på lördag kommer nog Martin och håller mig sällskap i läggan! Får väl bjuda på lite mat efter igår..haha. Söndag följer jag nog med Jessica till Skabersjö (?) och fotar på tävling. Finns på mobilen! PUSS

I miss you

 

längtar till mysiga kvällar med ljus&rökelser

 



Kommentarer
anna

<3

2010-08-12 @ 11:22:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0