you're breaking through my atmosphere


I två hela timmar låg jag där i tandläkarstolen - utan bedövning, med huvudet i en helt onaturlig ställning, gapandes och med en plastduk i käften! Men jag överlevde, även fast det kändes som att jag skulle dö. På torsdag är det sista gången och då ska de lägga i en permanent lagning, jäävligt skönt att de är klara med den tanden sen. Har nog gått dit 4-5 gånger för den då.

Hann tillbaka till matten och hälsopedagogiken där vi gjorde nada. Tog in hästarna, åt lunch och guess vad jag fick göra sen? Jo, Annawa aka. segaste människan på jorden åt länge och bytte om i hundra år så jag var snäll och gjorde iordning Levita till henne. Även Lillebror fick en putsning, tömkörning idag igen.

Stalltjänsten bestod av att jag mocka ridhuset. Besökte även Monika efteråt och lämnade kontraket på lägenheten (!!!!!!). Känns helt U-N-D-E-R-B-A-R-T!
Var i höllviken för en stund sedan och köpte med mat från "Thaiviken", finurligt va? haha..Jaja, nu väntar en dounat (?) och sedan glass med vitchoklad och bär! (Vad hände med att tänka på kalorierna?)

LATER


Kommentarer
busig_tjej_93

UNDERBAAART WIIIEE

2010-04-25 @ 19:57:58
URL: http://elvirabostrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0