utlovade bilder

Hunnit springa en runda samt duscha nu så nedan kommer de utlovade bilderna.
Sorry Lord, men du är inte fin att rida haha. Okej, mysig galopp förutom att han inte orkar men ja som jag sagt innan inte min typ och allt annat.
Lite blandade bilder från dagen, klickbara. Annawa som tagit bilderna på mig och Lord.

Iceis var jävligt pepp & sprang för att hämta en westernsadel - många poäng på poängjakten!


hästarna hade vårkänslor och sprang som satan



bäst att ta skydd när Annawa aka. papparazzifotografen är i farten


här uppe tycker han att han ska gå. kolla på aallt annat, travar fram här.


noll energi, hamnar på bogarna men ja, släppt lite


haha, fiiint. min tur att vara ofokuserad kanske?



alltså det är ju inte roligt när det är såhär. man känner sig så jävla värdelös när man sitter där och gör allt man kan och hästen bara stretar emot hela tiden och är så tung. njae, vi passar inte ihop!

trött häst, trött ryttare


det var väl allt I guess. Rätt mysig är han ju ändå "lilla" hästen.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0