underbara älskade - Ben&Jerry's


ÅÅHH! Hur gullig kan man vara? Kolla här, Annawa's mamma sa att jag kunde bo här hela veckan och få ordning på hennes dotter och frågade vilken mat jag ville ha ikväll, då utbrast jag "fläskfilé!". Senare under dagen bestämde vi som sagt att jag skulle följa med henne, och tror ni inte att Eva hade fixat fläskfilé, klyftpotatis och bearnesésås?! Huur gulligt som helst!

Kom fö. nyss in från en 1,5h lång promenad, jätteskönt! Vi gick bort till ett fågeltorn där vi stod tills vi såg regnet komma och sedan sprang vi därifrån. Gick med Annawa's vän hem också, jaja, nu ska vi se på True Blood, plugga matte (?) och slappa! Och äta Ben&Jerry's; Peanut butter cookie dough, eftersom vi nu varit duktiga och gått....

                                                                              Ha det bra, för det ska vi!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0