there's always a place in me that you can call home

Onsdagar är så sköna! Eller ja, inte under själva dagen men när man kommer hem. Känns det som i alla fall..
Whatever, NFU-dag alltså med nka, matte och idrott fast innan det hälsopedagogik ute på bööökis.

Underbar sol så efter lunchen låg vi ute och slappade med en glass i munnen, riktigt härligt.
Annars har det inte hänt något speciellt. Eller jo, fått positiva kommentarer om mitt hår, jag menar HALLÅ? Bara jag som tycker det ser förjävligt ut verkar det som.

Blev en tripp in till malmö efter skolan med Anna och hennes två norrlandsvänner, fast de dissade mig rätt snabbt eftersom de skulle hem! Hihi, tur att man överlever ändå.
Och Anna&Isis; Ni ska allt få igen! You know what I mean.

Bäst att jag framöver inte säger att jag ska ladda upp bilder senare, för det händer liksom aldrig..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0