the more I think, the less I believe it


Var är du nu Annawa? Varför är jag inte hos dig? Jag vill bara ligga i din säng med chilli-dill-listan spelandes på spotify och en Peanut Butter Cookie Dough i handen samtidigt som vi skrattar åt något som vi alltid gör.
Nej, det är ensamt faktiskt.

Kom hem för en stund sedan och under bussresan skiftade vädret ungefär femtioelva gånger. Tur att det var uppehåll när jag cyklade hem; precis innanför dörren började det spöade det ner. Jävligt seg dag annars, blir bara tröttare och tröttare efter varje stalltjänst. Skippade ridningen också då jag bl.a. har så himla ont i kroppen sen idrotten igår, och sen för lite andra orsaker också. Fick göra iordning Lillebror istället då han skulle tömköras, himla fin var han! Hörde att jag får rida lite lätt på måndag, excitiiing.

Förresten är detta nog min sista dag i livet kom jag på. Det är nämligen tags för ytterliggare ett tandläkarbesök imorgon bitti - jag vill inte ens veta vad de ska göra denhär gången. Tar verkligen en rotfyllning 3 x 1,5h ?

Nu är det inte lång tid kvar tills jag flyttar in på gården!!! Från 1a Maj är konraktet, NÄSTA HELG! Känns helt underbart att slippa dessa långa resor varenda dag, och sen ska det självklart bli superskönt att få komma hemifrån helt enkelt. Åh, vad jag längtar.

Om en stund börjar Vampire Diaries, efter det ska jag ta mig en lång dusch och sedan krypa i säng. Förhoppningsvis. Om jag inte fastnar framför datorn.



En rolig sak bara, Isis och jag skulle försöka plugga lite matte förut idag. Jag gav upp för vem tusan kan sätta ut y=x4+0 i ett koordinatsystem?
Isis; "men sluta, kolla här nu då!"
Emilia; "alltså. Isis. sluta låtsas att du fattar."
Som svar fick jag bara ett skratt. Hur mycket hon än ville så fattade hon inte.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0