sol och aktiviteter på bökebergs gård


Damn we're good!
Eller inte. Fy fan vad vi är lata. Skulle som sagt ut och powerwalkat efter ridningen idag men njaae vi orkade inte riktigt. Just därför ska jag ge mig ut och springa en runda om en stund, blir perfekt! Har fotfarande riktigt ont i höfterna någonstans men det får gå iallafall, tänker inte sitta inne och lata mig. Vi skulle dragit ut ikväll men Sandri och jag var så trötta så vi struntade i det vilket resulterade i att ingen går dit vi skulle. Eller vem vet, Iceis kanske är ute på äventyr?

Bilder från ridningen kommer senare (LOVAR!). Red Lord idag igen och ja, han var väl inte bättre idag. Oerhört stum i munnen, men visst, galoppen gick bättre än igår. Annawa gullet fotade i stormen, blev en hel del skratt under passet också.

TTYL - nu ska jag motionera!

Bild från aktiviteten under hälsopedagogiken som Annawa och Sandri höll i. Poängjakt, haha helt sjukt vad hästmänniskor går in för't, tävlingsmänniskor or what?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0