smile, though your heart is aching


Solen skiner, skolan är slut för dagen och jag ska ut om en stund. rätt härligt för stunden men dagen har varit lite halv-dan. vet inte riktigt varför, eller jo, det vet jag väl men inget jag skriver ut här.
Ikväll packar jag väskan för imorgon em. bär det av hem till annawa där jag även spenderar natten. vi ska plugga satan inför provet på onsdag - får se hur det går! hoppas även hinna med lite inför matteprovet på torsdag. antagligen kommer vi drömma oss tillbaka till i lördags då vi taggade inför kvällen medan Riverside spelades på högsta volym samtidigt som vi sminkade oss. snacka om att vi var pepp!
eehm, ja, LATER



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0